2009. május 30., szombat

Flohmarkt-on jártam...

...kincset találtam! :)
Szombatonként ha nincs különösebb dolgom - márpedig általában nincs - akkor kimegyek Riembe a Flohmarktra (bolhapiac). Szeretek kijárni, nézelődni, semmi pénzért valamit venni. vagy csak bámészkodni. Persze ma is megvettem a már hagyományosnak számító 50 Centes fonott kosárkámat, de ma valami másra is leltem! :) Aki ismer, az talán tudja, hogy én szeretem a klasszikus dolgokat. Ilyen a fonott kosár a biciklin, az otthoni bicajom és régi nagy favoritom a....... piknikes kosár! :) Mégpedig az a hagyományos, filmekbe illő, fonott,kosaras, amely az idilli vasárnapi piknikek elengedhetetlen tartozéka. Teljesen odáig vagyok, hogy mostmár egy ilyen tulajdonosa lehetek! A bolhapiacon vettem mindössze 3 Euróért egy magyar nőtől.

Ugye milyen szép?
Már el is képzeltem milyen jó lesz holnap az Englischer Gartenben a tó mellett kipróbálni az új szerzeményt. Persze csak ha nem esik az eső. Komolyan, néha olyan mintha nem is Bajorországban, hanem mondjuk Angliában lennék. Jön egy kis felhő és puff neki, esik. Most meg egyébként is lehűlt az idő. De ahogy nézem otthon is hasonló a helyzet. Látjátok, nem is vagyok én olyan messzi! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése