2009. június 3., szerda

Bad Tölz

Pünkösd hétfőjén elnézem egy München környéki városba, Bad Tölzbe. Igazából elég rossz volt az idő, ráadásul az út is kikészített, így nem voltam egy nagy hangulatban aznap...
Az S-Bahn végállomásától egy busz vitt Bad Tölzbe. Na már most a busz teli volt korosodó hölgyeményekkel (ne kérdezzétek miért pont akkor), így csak állni tudtam az egyórás út alatt, ráadásul levegő nuku és igen kanyargós úton haladtunk... maga a busz is már egymagában sok lett volna. Így mire kiszálltam a buszból, leszívesebben fordultam is volna vissza. Persze az eső is szemerkélt etc. etc....
Szegény Bad Tölz többet érdemelt volna tőlem, mert igazán gyönyörű kis városka, mesés sétálóutcával. Meg az odavezető út is igazi bajor tájakon (legelők, sok-sok tehénnel) kanyarog . De megígértem Bad Tölznek, hogy egy igazán derűs napon még majd visszanézek. :)


Fent: városháza
Lent: egy kicsit talán már giccses, de takaros német házikó
Mellesleg elvagyok, jól vagyok. Bár a koleszban az utóbbi időben akad probléma (folyamatos kajalopás, takarítónő rinyálásra...) és az idő sem valami fényes, meg már várom nagyon a jövő heti hazautamat, de azért elvagyok, szeretek itt éldegélni :)
Ja, valaki mondja már nekem, hogy a cseresznye leért-e már otthon? Csak homályos információkat hajlandóak velem közölni a gonosz otthoniak :)

2 megjegyzés: