2009. június 21., vasárnap

München képekben I.

Igen, újra itt... megjártam kétszer MÜ-BP távot, élveztem az otthoni kaja-, süti-, gyümölcsdömpinget, az időjárást, kirándultunk, grilleztünk, szülinapoztunk, buliztunk, filmeztünk, cicáztam, fára másztam és még sok-sok mindent csináltam :) Jó volt nagyon otthon lenni. Több mint jó. Na és az összeesküvésről nem is beszélve! :) Ezek után igen nehéz volt ide visszaszokni... pláne, hogy olyan szomorú idő volt egész héten. Na de már a felén túl vagyok! És még rengeteg tervem vár megvalósításra a következő 2 hónapban ;)

Ma valahogy korábban keltem és végre reggel tiszta volt az ég. Gondoltam kerülök egyet (az "új " bicajommal) és kattintgatok párat. Hisz csak ilyenkor lehet értelmes képeket készíteni. Sem turisták, sem a munkába igyekvők, sem a vásárlók hada nem zavar. Ha valaki egy kellemeset akar sétálni Münchenben, akkor mindenképpen keljen fel egy vasárnap korábban. Megéri ;)
Nos akkor München képekben. Különösebb kommentár, leírás nélkül. (Csak annyi hogy az első négy kép a sarkon lévő utcában van :) szar az élet...)

egyetem (lent) - LMU



Városháza (Neues Rathaus) részlet - lent
Sétálóutca - következő 2 kép



Sétálóutca vége, Karlsplatz

Hofgarten
Jó volt így korán, frissen tekerni egyet. Meg fogom még ismételni máskor is. Talán még sorozat is lehet ebből ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése