2009. június 6., szombat

Német popzene - retró :)

Igazán gusztustalan az időnk szombat ellenére és vasárnapra is ilyet mond... :( Emósok, potenciális öngyilkosjelöltek, depressziósok... biztos örülnek, de én a frászt kapom a négy fal közt.
Ennek örömére kicsit kotorásztam a neten és néhány nagyon "hangulatos" német videóra bukkantam. A kor divatos helyes megfogalmazása szerint: retró :) Engem jobb kedvre derített, hátha titeket is!





Igazából csak az első dal miatt hoztam lépre a postot, annyira megtetszett. :)
A második meg csak azért érdekes, mert a 80-as években a németek nagyon a halálukon érezték magukat a környezetvédelem kapcsán, szinte már a holnapra képzelték a világvégét. Egyébként ezt a politika is felkapta, és megalakult a Grüne párt (zöldek).
Értelmesebb posztra ne számítsatok tőlem a hétvégén. A gépemet bent felejtettem a munkahelyen, az idő pocsék, az én hangulatom meg valahol a béka... na ott. Na de majd holnap megyek szavazni, a nagykövetségre és jó kedvre derülök! :)

Jó hétvégét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése