2009. június 8., hétfő

Blogszünet

Hát ez is eljött.... kiégtem :)
Igazából hétvégén a nagykövetségen való szavazáson és egy óriási viharon kívül semmi nem történt. A szavazásról pár szóban annyit, hogy nem éreztem "hűde" különlegesnek. Bementem egy épületbe, szavaztam. A különbség csak annyi, hogy kettővel többször kellett papírt aláírnom. Na mindegy, ezt is legalább kipróbáltam. Mellesleg sokan szavazhattak itt, a lapon én voltam az utolsó, aki megjelent.
Szerdán meg végre hazamegyek pár napra (vasárnapig), hogy aztán megújult erővel belevághassak a második félidőbe. Amúgy is rám fér már a családi kényeztetés. :) Nem is beszélve a cseresznyéről, sütikről, meleg házias ételekről, ésatöbbi-ésatöbbi... :) Őszintén szólva nagyon kell már ez a feltöltődés, egyhuzamra éppen elég ennyi mindenből (nem is beszélve a mai sztorimról... :S). Közhely következik: a jóból is megárt a sok. :) Aztán meg ha visszajövök, újra teljes intenzitással belevetem magam a bajor tájakba és végre elmegyek az Alpokba is. Na és persze a blog is új erőre kap majd, ígérem! :)

Szegedre nem megyek le, ne haragudjatok barátosnék... a 4 nap még nekem is csak 4X24 óra, ami egyáltalán nem sok, ha 2 hónapja nem voltál otthon. Ígérem, szeptemberben bepótolunk mindent! Sőt, még rá is rakunk egy lapáttal ;) Addig is kitartást nektek, nagy kalappal mindenhez, amihez nagy kalap kell! :)

Szóval egy szó, mint száz:
Blogszünet



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése