2009. május 22., péntek

Starnberger See

Tegnap munkaszüneti nap volt (Cristl Himmelfahrt) és mivel remek időt jósoltak, elmentem a régió legnagyobb közeli tavához, a Starnberger See-hez. Legelőször is Tutzing városkát néztem ki magamnak, abból az okból, hogy az közelebb van a hegyekhez, szebb lehet a kilátás. (Meg csak odáig megy a S-Bahn.) A kilátás valóban szép volt, de nem volt egy rendes strandja, így hamar tovább álltam. Nem kevés nehézség árán eljutottam Starnbergbe. (Felsővezeték meghibásodása miatt pontosan az én vonatom állt le először... ÚÚÚtálom az S-Bahnt. Örökké késik és még ez is. Amúgy az "S" schnell-t jelent, vagyis "gyorsat"... lassan átkeresztelhetnék L-Bahnra (langsam-lassú) vagy "Verspätung"-Bahnra ("késünk"-vonat) 1 óra múlva jött a vonatpótló busz, és vidám hangulatban továbbsuhantunk)
Starnberg maga sokkal turistásabb, nyüzsgőbb város. Bár nem néztem szét, mivel kikészültem a megpróbáltatásoktól :) és rögtön a partra mentem, hogy küldetésem beteljesedjem: egy kiadós döglés, napozás. Itt amúgy alapjában véve jó idő van. Sokat esik az eső, de gyorsan ki is derül utána. És hála az Égnek itt a meleg azt jelenti, mint otthon. Max 27 fok van és nem gyulladok meg a napon, nem ég ki az utolsó fűszál is. Pont ideális, emberi, nekem való. :)

Képek:


Egy "szupijó" önporté. Éljen az önkioldó... :|


Ha nem lenne egyértelmű a képek alapján, a régió felső tízezerje szívesen tölti itt az idejét vitorlázgatva. Csak úgy váltották egymás a hajójukat vízre bocsátó legújabb BMW-k és Mercik a kikötőben. Kemény a gazdasági válság :)

Ui.: Aki igazán jó képeket látni a blogomban az Alpokról, nyugodtan megdobhat egy csúcs optikával! :) Addig meg érjétek be ezzel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése