2009. május 9., szombat

Englischer Garten II.

Na ná, hogy ma délután megint az Englischer Gartenben (EG) kötöttem ki... egyszerűen nem tudok elszakadni ettől a parktól, pedig nem ártana végre elnéznem a környékre. De a hegyekhez még túl hideg van, viszont a parkban való napozáshoz kitűnő! Biztos otthon is vannak ilyen parkok, de vidéki lyány lévén én még nem voltam ezelőtt ilyenben. Fekszem a kanális mellett, miközben körülöttem zajlik az élet. Csönd az nincs, az biztos. Nem messzi a "szokásos" helyemtől mindig megy valami utcazene: valami latinos, vagy éppen dobolnak (nem is akárhogyan!). Ja és hódít valami új extrém sport. Valahol olvastam már a nevét, majd ha eszembe jut, akkor beírom. A lényege, hogy 2 fa közé kifeszítenek egy un. spanifert (vagymit) és azon egyensúlyozva sétálgatnak. A profik a közepén megállnak, behimbálják magukat és leszaltóznak. Lehet nem voltam egyértelmű, de talán a képpel könnyebb elképzelni.


Nem tudom mi a lényege ennek a sportnak... bár lehet csak tényleg ennyi, amennyi látszik. Apropó hülye sport! Nordic Walking! Na attól kapok még frászt... 2 síbotszerűséggel totál hülyén sétálnak az emberek mindenhol. Biztos nagyon érdekes, hasznos, trendi vagy "mittudoménmilyen", de hogy iszonyat hülyén néz ki, az tuti! :) /Bocs a Nordic Walking fanatikusoktól!/ Nem fényképeztem le, de netről egy kép:

Ha már így belejöttem a sportokba, megmutatok még egyet. Az EG egyik részét kisajátították maguknak valami latin ajkú népek (talán dél-amerikaiak) és ott jól elszórakoztatták magukat. Baseballoztak, táncoltak, zenéltek. Képek:

Amúgy egy nem régi felmérés szerint München lakosságának több mint 25%-a bevándorló. Ezzel Németország egyik "legszínesebb" városa. Persze ebbe a színbe engem is beleértve! :) De amúgy tényleg így van. A metrón az egyik sarokban kínai újságot olvasnak, a másikban oroszul telefonálnak, majd a következő emberkék törökül hablatyolnak. Amúgy magyar szavakat is sűrűn lehet hallani, szinte mindenhol. De a Flohmarkton tuti!
Amúgy az EG-hez még annyit hozzáfűznék, hogy a legváratlanabb helyeken nudiznak a németek... főleg a férfiak. Hogy mi készteti őket erre, miért fáj nekik egy kis gatyóka használata, nem tudom. De meglennék a látványuk nélkül is. (Erről nem készítettem fotót :) )

2 megjegyzés:

  1. És neked miért fáj, h ők nem használják azt a kis gatyókát!? :)
    Jójó - értem én, h mire gondolsz :P

    Juci voltam :)

    VálaszTörlés
  2. Juci hallod, ha itt lennél megértenél! :) Tegnap az Isar-folyónál voltam és hááát nagyon kemény. Egy négyzetméter nincs meztelen német nénike vagy tata nélkül. Vagy megszoksz, vagy megszöksz! :D

    VálaszTörlés