2009. május 10., vasárnap

Isar + dies und das (ez meg az)

Mivel tegnap gyönyörű volt az idő, így a napomat az Isar-folyónál töltöttem. Hát igazából sokat nem tudok róla mesélni. Nagyon szép hely az biztos: Isar maga egyáltalán nem mély, a hordalékából pedig nagyon szép kis szigetecskék képződtek. Minden szép és idilli ott, de egy valamihez hozzá kell még szoknom... a nudistázó (öreg) németekhez! A legszebb helyeket ellepték, minden négyzetmétert beterített egy naturista német. Sőt! Csoportokban verődve jönnek. (Rögtön Bandi és Ervin jutott eszembe :-) persze nem amiatt, hogy ez a hobbijuk) No mindegy gondoltam, megszoksz vagy megszöksz alapon maradok. Amúgy ne gondoljátok, hogy olyan maradi vagyok meg antiliberális, csak sok(k) volt egyszerre. De lehet majd otthon pont ez fog a legjobban hiányozni! :-) Fényképet viszont nem nagyon tudtam csinálni. De azért néhány cenzúrás összejött:


Amúgy más mániájukat is kiélhették itt a németek: a grillezést. Fogalmam sincs hogyan képesek ennyi mindent kihordani ide, ahol a közelben sincsenek nagyon házak: grillező, faszén, kaják, saláták, komoly mennyiségű sör, gyerek, kutya...etc. Persze mindezt bicajjal. Mondjuk nagyon klassz utánfutókkal van egy-egy bicaj felszerelve.

Más: mondtam már hogy imádom a melóm? Nem? Akkor most lefestem, hogy miért: megkaptam a nyári beosztásom. Azt tudtam, hogy un. Betreuer (felügyelőszerűség) leszek, de azt nem tudtam mivel jár. Olyan szörnyű dolgom van, hogy nekem kell kísérgetni az egyik tábor gyerekeit jobbnál jobb helyekre (pl. Neuschwanstein, BMW-gyár, Schliersgeralm, Garmisch), túrákra az Alpokba és egyéb foglalkozásokra. Valamint Münchenben idegenvezetnem kell (ami fura, mert én is idegen vagyok :-) ), meg néha a reptéri transzfert is rám osztották. Szóval most örül a fejem nagyon ennek az állásnak. Persze a délelőtti adminisztrációs, könyvelős, irodai feladatok megmaradnak, de áldok mindent, hogy nem csak az adatfeldolgozás a dolgom. egy számítógép előtt egyedül ülve. (A másik esetleges gyakhelyem az lett volna.) Több, mint jó ez a gyakorlat. :-)

Azt hiszem most sem sikerül majd megutálnom Bajorországot... :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése