2009. július 3., péntek

Életjel

Megvagyok, elvagyok, fáradt vagyok... Vasárnap beindult 3 tábor, reptéri transzfert csináltam, ami ahhoz képest, hogy még nem nagyon jártam reptéren, elég jól sikerült. Szaladgáltunk mint pók a falon, hogy A-ból B-be eljuttassuk a diákokat, gyerekeket, akik a világ különböző sarkából érkeztek. Persze sok csak angolul tud... amin ugyebár elméletileg már nekem is beszélnem kellene, de valahogy most nem fér az agyamba 3 nyelv. Éppen elég a német, most meg ez is.
No meg persze a mi táborunk Holzkirchenben is beindult, ahogy un. "Betreuer" vagyok. Vagyis programokat csinálunk, kísérünk és ami ezzel jár. Hát nem véletlen nem mentem tanárnak... már az első nap legszívesebb felrúgtam volna az egyik 14 éves elkényeztetett svéd libát. Persze vannak tök jó fejek is. Csak hát tinik, és ebből mindenki levonhatja a következtetést. Jó nekem az irodában a papírjaim közt és a pénzzel is szeretek "játszani", de ez már túl sok együtt. Arra meg nem is akarok gondolni, hogy vasárnap megint reptér, immár 4 tábor részére (beindul a 4. tábor is).
Ja, és persze az idő. Kitaláltunk tök jó szabadidős programokat, erre menetrendszerűen 13 és 15 óra közt elkezd szakadni az eső. Tegnap szakadó jégesőben(!) meneteltünk az uszodába. Ha meg a grillezést szakította ketté a vihar. Hihetetlen mennyi eső esik minden nap. Július van már és egyszerűen nem tudok elmenni sehova se kirándulni egy kicsit, sem napozni. És ez így van már kb. azóta mióta visszajöttem. Eső, eső, eső és eső. Hol vannak már az áprilisi és májusi napsütéses hetek, az englischer gartenes hétvégék... :( A koleszos egérlyukam meg nem nyújt túl nagy kalandokat. Ezt még tudom azzal fokozni, hogy egy hosszú nap után hazatérve üres a hütő és el kell magamat rángatni a legközelebbi boltba zárás előtt 10 perccel... Hiába, nehéz a felnőttek élete! :)
Egyetlen dolog, ami kicsit tartja bennem a lelket ebben a "zord" időszakban, hogy egy hét múlva ilyenkor a vasútállomáson leszek várakozó állásban. :)

Zárásul meg egy kis német popzene. Csakúgy. Amolyan Hörverstehen(szövegértés) jellege van. - Hátha lehangol titeket is. :) -Fogadjátok nagy szeretettel és tapssal a Silbermond együttest!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése