2009. július 28., kedd

Tegernsee

Tegnap nyaraltam egy kicsit :) Mivel az idő tökéletesebbnél is tökéletesebb volt, így utam egy, az Alpokban lévő tóhoz vezetett. Nevezetesen a Tegernseehez. A már sokszor emlegetett BOBbal (így néz ki ez a híres-neves járgány) meg könnyedén megközelíthető, mindössze 40 perc Münchentől található a tó.
A munkámban a legjobb, hogy olyan helyekről tudok, amikről amúgy fogalmam sem lenne vagy csak hosszú évek alatt bukkannék csak rá. Hosszú éveim meg ugyebár nincsenek, így gyors ki is használtam a már régóta vágyott nyári napsütést és elmentem az un. Point strandra, Rottach-Eggern mellé. A strand különlegessége, hogy annak ellenére, hogy a hegyekben van a tó, homokos a partja. Így igen közkedvelt a bajor fiatalság körében :) Hát, őszintén nem gondoltam volna, hogy életemben először egy igazi homokos vízparton az Alpokban fogok napozni (és leégni, mint egy grillcsirke) Teljesen olyan érzésem volt, mintha Horvátországban lennék :) Fújt a hűvös szellő, hullámzott a víz, tűzött a nap... :) Nyaralás a nyaralásban.



A tárgyi bizonyíték, hogy ott jártam:

"Meglepő" módon itt is volt sörkert. Csak szebb kiadásban:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése