2009. július 6., hétfő

"csakúgy" bejegyzés

Tudom, luxus manapság kimondani azt a szót, hogy "unatkozom", de ma unatkoztam ... nem dolgoztam, szakadt egész nap az eső, kitakarítottam, kimostam, bevásároltam és unatkoztam. Ilyen időben egyszerűen a koleszból sem lehet kimenni, nem hogy valami kiránduláson törjem a fejem. :(
Ezért gondoltam írok valamit, megmutatom a szobám mostani küllemét. Legutóbb elég kórházas volt a látvány. Mostanra belaktam, sőt lassan túl is növöm. Íme az egérlyukam:


A varrós "sarok" (na jó, asztal...)
A rajta lévő terítőből elméletileg egyszer nagytakaró lesz. Csak hát ugyebár a kézzel varrás nem megy olyan pik-pak...
És maga a takaró-"magzat": /sokkal élénkebbek a színei napfénynél, ami ugyebár ma elmaradt.../
Igyekszem minél jobban színesebbé, össze-visszává (fura szó) varázsolni, hogy egy igazi nagy nyári virágos mezőhöz hasonlítson mikor kész lesz. :) Vagyis n+1 év múlva... (1=tűzés éve) Lehet kicsit talán elsőre túl sok a káoszból és a színekből, de nekem nagyon tetszik és így érzem egységesnek, "katásnak". :)

Ha már a virágos réteknél tartunk, ezt szedtem ma:

Egy ilyen rét látványa után ugrott be a takaró ötlete. Na meg persze az elkeveredett velencei nyakláncom emlékére, ami teljesen ilyen volt :(

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen alakul a takaród ! Tetszik nekem .
    Csak így tovább. Ilyen szép színesre, tarkára.

    VálaszTörlés
  2. Tök jó lesz. Aztán Katás legyen ám :-)

    Ui: tudod mi a legjobb? Hogy van értelme annak, h Katás. Hogy kialakult az egyéniséged. :-)

    VálaszTörlés