2009. július 10., péntek

Allianz Arena

Hétfőn elnéztem az Allianz Arena-hoz. A legcsekélyebb mértékben sem vagyok sorolható a focidrukkerek bármely válfajába (képzeljetek el örjöngő "ultra"-ként! :D ), de annyi spanyol gyerek érdeklődött már a stadion után, gondoltam megnézem én magamnak. 2005/06-os szezon óta ad helyet a híres-neves FC Bayern München és a TSV 1860 München csapatnak. Egyszerre akár 66000 néző is elfér a lelátókon. A közelben lévő egyik metró (U3) pont arraféle megy, így volt már "szerencsém" belebotlani a stadionba igyekvő szurkulók hadába... egy igazán fontos meccsre iszonyatos mennyiségű ember akar eljutni metróval. Ilyenkor külön emberek vannak kirendelve sok megállóba, hogy a metró egyáltalán el tudjon onnan indulni. Ja, és szerintem csak az útra egy rekesz sörrel jönnek a szimpatikusabbnál szimpatikusabb szurkolók. Persze talpig Bayern München szerelésben.
Mivel többet nem tudok mesélni a fociról, jöjjenek a képek:



Építészkémnek közelről:

Konkrétan bemenni nem tudtam a stadionba, hacsak nem akartam volna "Fußball Fan" körbevezetést rongyos 10 euróért. Hát nem akartam...
Viszont egy Byern München Fan boltba benéztem. Ez a hely kb. olyan lehet a szurkolóknak, mint nekem egy patchwork bolt :) (szép hasonlat) Minden, ismétlem minden kapható Bayern München színeivel, felírattal. Pólók töménytelen mértékben (akár divatos fazonban, rózsaszínben), párnák, rendszámtábla-tartót, feliratos Lederhose-t fogkefét, fogkrémet, és a jó Ég tudja még mit. (vagy mit nem...)

Ui.: Focirajongóktól utólag is elnézést, hogy ilyen "lyányosan" értekeztem csak a stadionról :)

1 megjegyzés:

  1. építészkém majd ilyet fog tevezni:)
    Neked pedig majd egyszer tervezek patchwork mekkát:) Nem sokára megyek:)
    csók

    VálaszTörlés