2009. április 18., szombat

Flohmarkt

Ma délelőtt Flohmarkton (bolhapiacon) jártam. Sikerült kifognom München legnagyobb bolhapiacát! :) Minden évben - ha jól tudom - csak egyszer rendezik meg, ugyanazon a nagy területen, ahol ősszel az Octoberfestet.
Nem tudom mennyire tudjátok, hogy milyen egy hasonló piac. Leginkább a zsibvásár kifejezés adja át az életérzést. (Otthon a piac túlsó vége ilyen.) A lényeg a lényeg, hogy ide minden vicket-vackot kihoznak a németek, ami otthon nem kell és eladják pár euróért. Szó legszorosabb értelmében kihordanak mindent: ruhát, biciklit, képet, porcelán kutyát, padláson és a vitrinekben talált bazárokat. Éppen csak rabszolgát nem árultak. :) (Bár nem tudtam bejárni az egészet... ki tudja!) Mindezt egy óriási területen képzeljétek el, melyek végén persze ott az elengedhetetlen az óriáshinta és a hasonló, általam utált sok-sok hülye játék.


Talán érzékelhető a terület nagysága. Az idő sajna nem túl jó, el is áztam hazafelé. Bezzeg most meg süt a nap.

Képek még:







A végére pedig egy kis gyöngyszem, szemléltetve, hogy a németek igencsak szeretik a giccset :)


Én amúgy vettem 2 fonott kosarat a motyóimnak, egy DVD filmet és egy kis terítőt.
Igyekszem otthonosabbá tenni a szobám. Amint elfogadható állapotba kerül, mutatok a szobámról és a koleszről is képeket ;)

Szép hétvégét mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése