2009. augusztus 27., csütörtök

Ende


4 megjegyzés:

  1. élvezd újra a Hazát és Szegedet :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia, csak most bukkantam a blogodra, el fogom olvasni elejétől a végéig, mert nagyon kíváncsi vagyok, miket írsz, hogy látja egy másik blogíró az itteni életet, kár, hogy már vége és csak így utólag fogom elolvasni. Ha olvasod ezt, nézz be hozzám: www.eletemmuenchenben.blogspot.com :-)

    VálaszTörlés
  3. Kivégeztelek. :-) Azaz elolvastam mindent. Hihetetlen érzés volt, hogy sok dolgot pontosan ugyanúgy látsz, mint én, jobban mondva, ugyanaz fog meg dolgokban, mint engem. Első helyen az Alpok, de nagyon tetszett a nudistás, az árucikkek kirakása- nem ellopása-kiakadás, a virágfölddel hogy viselkedne a magyar ember, a szérfösök a városban...szinte szóról szóra hasonló beírásaim vannak nekem is, mintha csak rokonlelkek lennénk.

    VálaszTörlés